zaterdag 7 februari 2009

Enkeltje AZU

Eindelijk internet!


Zoals verwacht lig ik dus in het ziekenhuis. Woensdag mocht ik op de poli komen en ja hoor, meteen blijven. Ze belden even naar de afdeling en ze hadden zowaar meteen een bedje voor mij.

Gelukkig had ik al mijn tasje ingepakt in de auto staan ;). Dus op naar de 'nieuwe' afdeling. Wat een rotzooi.


Dikke tegenvaller dat ik op zaal kwam te liggen, met 3 'gezellige' oude mannen. (Als ik ergens een hekel aan heb zijn het oude mannen). Daar lig ik nu nog steeds. Al moet ik eerlijk zeggen dat ze wel meevallen maar toch, geef mij maar lekker een kamer voor me alleen!


Sinds vandaag heeft mijn buurman opeens heel de dag zijn gordijntje dichtgehouden, gezellig. Vanmorgen is een man naar huis gegaan, en net is er een nieuwe voor in de plaats gekomen en die ligt ook al heel de tijd met alle gordijnen om zijn bed heen te snurken. Alleen ik en de laatste man zijn nog de 'gezellige' dus, alleen door alle dichte gordijnen zie ik alleen zijn voeten. Erg leuk.

0 reacties: