maandag 28 september 2009

Geboekt!

Barcelona is iets anders dan New York maar oké. Geboekt!

Als ik naar New York ga wil ik het goed doen. Dan wil ik daar minstens 1 week zijn, alles kunnen zien wat er te zien is en alles doen wat er te doen is. Maar helaas, dat gaat er dit jaar toch niet inzitten. Silvia en ik dachten eigenlijk dat het wel zou lukken. Dat we het voor 1 februari (dan begint het afstuderen officieel) wel zouden kunnen inplannen en voor het gestress van afstuderen nog lekker even de wereld in konden trekken. Helaas volgt Sil nu d'r minor, wat erg druk is, en heb ik mijn stage en 2 vakken die 1 februari afgerond moeten zijn. Daarnaast is kerst/oud&nieuw in New York waarschijnlijk erg duur, en tussen Sinterklaas en kerst ging helaas ook niet lukken omdat dan het kerstfeest is dat Sil en ik voor onze opleiding organiseren!

Dus, New York is een jaartje opgeschoven, maar; 27 t/m 30 November ben ik in Barcelona!

4 reacties:

Astrid zei

Barcelona is prachtig.

Geniet ervan!

gr. van Astrid

Anoniem zei

Barcelona,dat staat ook nog op mijn lijstje....daar kunnen de andere Zoompjes dan mooi heen terwijl jij op ons huisje/katjes/konijntje past,kun je ook in alle rust studeren ;-)

Het wordt vast genieten voor die arme studentjes,

xxxMoederrrr

Cash en Els zei

Barcelona, heerlijk!!! is echt een fantastische stad waar je veel kunt zien. Ennn heerlijk eten, scampi's bv hmmm.

Heel veel plezier met de voorpret ;-))

Groetjes,Els

Kim zei

Gelukkig kan NY wel wachten. En wat een goeie oplossing!!

xxx