vrijdag 10 juli 2009

Leuke dingen

  • Ben alweer een weekje heerlijk thuis uit het ziekenhuis.
  • Anouk was weer helemaal geweldig in het Westerpark!
  • Over 1,5 zit ik samen met Dominique en Suus lekker te bakken in Turkije!
  • Alle vakantie aankopen gedaan zijn en ik dus helemaal klaar ben voor Turkije én Tunesië.
  • Mijn kuur lijkt gelukkig lekker aan te slaan.
  • Ik heb net van de boekenbon die ik voor mijn verjaardag had gekregen nieuwe vulling voor mijn boekenkast gekocht.
  • Vanavond hebben we feest van Dominique die geslaagd is voor d'r HAVO en daarvoor hebben we hele mooie cadeaus gekocht met z'n allen!
  • Ik heb waarschijnlijk heerlijk 6 weken grote vakantie, wie had dat gedacht ;).
  • Mijn lieve lieve vriendje mag door naar de Brabantse Kampioenschappen.
  • Gister zijn Suus en ik heerlijk uit eten geweest en volgende week ga ik lekker uit eten met Jan (L).
  • Ik heb 20 jaar aan hele mooie herinneringen aan mijn opa die we ontzettend missen..

Kon voor alles wel een apart berichtje typen, maar zo blijft iedereen ook op de hoogte ;)

2 reacties:

Unknown zei

Hee, wat fijn al die leuke dingen! Beetje positiviteit is nooit verkeerd :) en natuurlijk ook leuk om te lezen. Veel plezier op vakantie! xx Gwen

Anoniem zei

We tellen af....eerst CFBD en dan....HOLIDAY (uh...dat rijmt LOL)

xxxMoederrr