zaterdag 15 november 2008

Druk schema

Eindelijk, rustig weekend. Niet dus.

De dag begon met vroeg, om half 8, eindelijk weer te gaan paardrijden, was dik 4 weken geleden dus weer harstikke nodig! Na een zeer intensief lesje even in de bar gehangen, nagekletst (over de les en etentje donderdag), gelachen, gedronken en wat gegeten.

Rond 12 uur toch maar even richting Jambo en Kvika. Deze hadden het erg koud én de kriebels in de buik. Een rondje met alleen hoofdstel, zonder zadel erop zitten, was het enige waar wij zin in hadden, maar die 2 hadden hélemaal nergens zin in.

's Middags druk, druk, druk. Na thuis wat gedronken te hebben richting de wasstraat. Hier heb ik doodsangsten uitgestaan. De auto was ondertussen zo vies, lees: grijs/bruin/zwart, dat ik niet eens meer wist welke kleur hij officieel ook al weer had. Ik kwam er dus niet onderuit en ben vol goede moed de wasstraat ingereden. En ja! Ik ben er heel uitgekomen! Maar het was wel spannend!

Na de hele auto uitgezogen te hebben en ik opeens zag dat de auto dus WIT was(!) meteen doorgereden naar de supermarkt. Boodschappen gedaan en toen lekker thuis wat eten, want honger krijg je wel van het harde werken.

Rond een uur of 3 ging ik nog richting de Action. Officieel was ik op zoek naar een pomp om luchtbedden op te pompen, maar ik kwam thuis met sinterklaaskadotjes en natuurlijk lekkere popcorn!

En toen moest ik haasten, snel eten. Kamer opruimen, douchen, omkleden, haren doen en toen stonden Jan en Dominique alweer aan de deur om te gaan stappen! Dus snel richting Suus, daar wat gedronken en toen richting de stad.

Zondagmorgen om 04:15 uur kwam mijn dag eindelijk ten einde. Of was dit pas het begin van een nóg zwaardere dag?

0 reacties: