dinsdag 11 november 2008

Eindelijk weer stage!

Vandaag heb ik eindelijk weer stage gelopen. Na 3 weken thuis en in het ziekenhuis zitten vond ik het wel weer genoeg. Alle muren hier thuis kwamen op me af, ik had ondertussen met iedereen hier al ruzie gemaakt, verveelde me te pletter en m'n infuus was er uit dus reden genoeg om weer aan de bak te gaan!

Het is overigens ook de eerste keer sinds jaren dat ik écht 3 weken van school/studie/stage thuis ben gebleven tijdens een kuur. Normaal met m'n Port-A-Cat heb ik nergens last van, na een weekje ziekenhuis kruip ik weer op het paard/ga ik weer naar school/ga ik stappen enzovoorts. Maar nu met m'n infuusjes die elk moment konden sneuvelen leek me dat geen slim idee. Ik kan sowieso niet van die kindjes op m'n stage verwachten dat ze opletten. Dus ik heb gewoon braaf 3 weken thuis gezeten.

Tijdens het limonade drinken vandaag kwam een meisje van 4 jaar stiekem steeds dichter tegen me aan gekropen, uiteindelijk zei ze heel zachtjes, met zo'n lief, zacht, meisjesstemmetje tegen me: 'Ik heb je gemist'.

Daar doe je het toch allemaal voor??

1 reacties:

Yehudith zei

Ahh, wat super lief!!!
Daar doe je het inderdaad voor! Mooi dat je weer infuusloos bent, hopelijk blijf je dat een tijdje!

Groetjes, Judith