maandag 26 januari 2009

Vrije maandag

Mijn eerste vrije maandag. En wat doe je dan? Jep, winkelen.

Nieuwe spijkerbroek is in the pocket (A). Nou kan m'n oude lievelingsbroek (ja die met ondertussen dat enorme gat in het kruis) toch eindelijk in de prullenbak. Of ritueel verbranden, of in de tuin begraven? Moet nog even kijken hoe ik er afscheid van ga nemen..... we hebben toch heel wat doorstaan samen ;).

Hopelijk kan mijn nieuwe, dure, Italian Designer Jeans langer meegaat dan mijn oude, goedkope, Cars Jeans ;).

Foto volgt (misschien) nog.

4 reacties:

Anoniem zei

Na alles wat jullie samen hebben doorgemaakt wil je hem {of haar} verbranden!! :O Lisanne toch!

Anoniem zei

Vroeger sliep je met je nieuwe aanwinsten naast je hoofdkussen,misschies is dat nu dé plek voor die oude versleten lievelingsbroek??

Die designerbroek is supermooi maar tóch jammer dat die My God er niet in de goede maat was,grrrrr!!

X op je warme bolletje,moederrrrr

Irène zei

Toe maar! Een Italiaanse designer jeans. En dan zeggen dat er 'misschien' een foto volgt... Dat kun je niet maken Lisanne! ;)

Anoniem zei

Ja duh..VOTO pronto !! Hier in de wopwops ben ik verstoken van elk design, laat stáán Italiaans :p

Pizza´s ja, die hebben ze wel !