dinsdag 3 maart 2009

Lente

Af en toe komen er weer wat zonnestraaltjes door de wolken heen. Tussen de regendruppels door zie ik af en toe een beetje lente tevoorschijn komen. Nog ff, en dan gaat de klok weer vooruit, komen de bloemen de grond uit en kunnen we weer heerlijk in het zonnetje paardrijden.

Die eerste paar zonnestralen geven op de een of andere manier, tussen alle donkere regenachtige dagen door, toch opeens wat meer energie. Opeens krijg ik weer zin om scooter te rijden. Opeens heb ik puf om me om te kleden, in mijn paardrijkleren te hijsen. Om mezelf dik aan te kleden, de scooter uit de schuur te pakken en ff flink rond te crossen. Met als eindbestemming; Jambo & Kvika.

Als je dan eenmaal daar op stal ben geven de tevreden briesjes van de paarden mij een heerlijk gevoel. Een snuit die warme lucht in je nek blaast, een dikke knuffel van de paardjes en je kan er weer helemaal tegenaan!


0 reacties: