zondag 22 maart 2009

Oproepje DE punten!

Oké, ik weet dat ik niet origineel ben want Irène heeft een hele tijd geleden ook een oproep op haar blog gezet maar toch, ik doe het ook!

Al jaren ben ik verkocht, aan het Oililyservies.

Een aantal jaar geleden heb ik al van mijn ouders, voor mijn verjaardag, een deel van het über-übermooie Oiliyservies gehad. En nu ik toch zo langzamerhand plannen begin te maken om uit huis te gaan en dingen begin te verzamel MOET dat servies natuurlijk compleet! Ik ben verkocht, ik zie het al helemaal voor me: een witte buffetkast met dat prachtige servies erin. Ja. helemaal mijn ding!

Dus, een ieder die mij een warm hart toedraagt én Douwe Egberts drinkt. Ik stel me hartstikke beschikbaar voor alle punten!

Ik hoop zo wat meer binnen te halen zodat het me niet een rib uit mijn lijf gaat kosten ;).
Als je punten voor me hebt, laat het me weten op lvzoom at home punt nl!

Alvast bedankt ;)
*Ligt de komende weken voor de mailbox & brievenbus*

1 reacties:

Irène zei

Beter goed gejat dan slecht bedacht! ;-)
Succes met sparen!!!