zaterdag 14 maart 2009

Rustweekend

Na gister nog een drukke dag (kon weer wat onderzoeken afstrepen van mijn lijstje) houd ik nu toch wel echt een rustweekend!
Normaal zijn de dagen, doordeweeks en weekend, nooit zo verschillend voor mij in het ziekenhuis, maar omdat er in het weekend helemaal geen onderzoeken gedaan worden zijn vandaag en morgen toch wel lekker relaxedte dagen.

Vanmorgen lekker in bed kunnen liggen tot half 11, morgen zeker weer. Dat kon natuurlijk niet afgelopen dagen want dan zat ik vaak al om 8/9 uur bij een poli te wachten tot ik ergens naar binnen kon.
Ook vanmorgen gewoon kunnen ontbijten i.p.v. ergens voor nuchter te hoeven zijn en heerlijk dat niemand aan mijn bed stond te hijgen dat ik op moest schieten want het patiëntenvervoer staat voor de deur.

Lekker rustig dus! Houden zo ;).

2 reacties:

Anoniem zei

Héhé...wat een rust...en wat een lekker eten hebben ze bij de MAC,jumjum.

Tot morgen,16uur hét gesprek,

XXXmoederrrr

Anoniem zei

En lekker uitgerust?
xxx