vrijdag 19 juni 2009

Opa...

Gisteravond om 21:29 uur is mijn allerliefste opa overleden.


8 reacties:

Cobi zei

Lieve allemaal,
heel veel sterkte met het verlies van OPA!
Geef hem een mooi plekje in jullie HART!
Groetjes Cobi

Rianne zei

gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte met dit verlies!!

liefs Rianne

Cash en Els zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik hoop dat je mooie herinneringen aan hem hebt.

Lieve groetjes, Els

lielie zei

gecondoleerd!
sterkte voor jullie allemaal!

liefs Annelie

Irène zei

Och wat een rotnieuws. Gecondoleerd. Ook voor je en ouders en broer.

Mell! zei

Heey lieverd,

Jeetje wat een rot nieuws meid!
Onwijs veel sterkte met het verlies van je lieve opa, hou je taai.. je kan het, dat weet ik zeker. Gecondoleerd voor iedereen!

Liefs, Melanie..

Astrid zei

Gecondoleerd met opa.
Voor iedereen die opa lief had, sterkte.

Astrid

Anoniem zei

Hoi Lisanne,

Toevallig kwam ik bij je blog terecht. Gecondoleerd met je opa. Mijn opa is ook vorig jaar overleden en ik weet hoe heel erg dat is, ook al denken veel mensen dat dat bij 'opa en oma' wel meevalt, omdat het 'normaal' is. Maar zo voelt het absoluut niet! Sterkte ermee.

Groetjes Marcia