vrijdag 26 juni 2009

Thanks

Bij deze wil ik graag iedereen bedanken. Iedereen die mij, mijn ouders, mijn broertje, mijn tante's en ooms, mijn nichtjes en natuurlijk mijn oma gesteunt heeft in de afgelopen week. Iedereen die aanwezig was in de kerk, of in het crematorium, en natuurlijk iedereen die door een kaartje even heeft laten weten dat ze aan ons denken.
Het is fijn om te weten dat mijn opa zo geliefd was, dat was wel te zien aan de drukte in het crematorium.

Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn blog, reacties op mijn hyves en lieve krabbels en mailtjes.

Daarnaast óók nog iedereen bedankt voor de berichtjes voor mijn verjaardag. Dit waren er zoveel dat ik de dagen daarna er niet aan toe kwam om op alles te reageren, en na donderdag ben ik er helemáál niet meer aan toe gekomen.

Volgend jaar weer een kans, en voor nu: back to life...

0 reacties: