maandag 1 juni 2009

Eerste stranddag van 2009


God wat was het koud!
Maar wij bikkels lagen maandag op het Bloemendaalse strand. Eerst Dominique en ik samen, laten voegde Veronica zich er ook nog bij.

Ik ben het water in geweest, tot mijn buik, maar toen ik dacht dat mijn benen eraf vroren toch maar weer eruit ;). Dominique, onze bikkel, die is er gewoon helemaal in geweest! Wat een gek ;) haha.




Bij Woodstock69 hebben we later nog lekker in het zonnetje, uit de wind, in prachtige stoelen gehangen. Het decor voor CFBeachdance 2009 ziet er weer prachtig uit! Het sfeertje was alweer goed, de wietlucht aanwezig en vooral weer heerlijke muziek natuurlijk :).

Reden van dit bezoekje aan het Bloemendaalse strand en Woodstock69 was dat Lieke en Rosa, onze onderzoekers van CFBD 2009, een bezoekje wilden brengen aan Woodstock69. Zij waren er nog nooit geweest, en tijdens dit eerste bezoek konden we mooi een hapje eten, en de laatste dingen voor het onderzoek (waar natuurlijk iedereen aan mee moet doen!) bespreken.





De lange file die er stond om kwart voor 10 's avonds, vol met mensen die Bloemendaal en Zandvoort uit wilden komen nemen we maar voor lief.

0 reacties: