zondag 31 mei 2009

Lisanne meets family...

Als ik ergens nou niet zo heel erg veel van hou dan zijn het wel familiefeestjes. Feestjes waarbij iedereen bij elkaar komt, aardig tegen elkaar doet, elkaar kadotjes geeft en elkaar dan weer tijden lang niet spreekt en ziet.

Als dit mijn eigen familie is vind ik het niet zo leuk. Als dit een andere, bevriende, familie is vind ik het nog wat minder, is het een totaal onbekende familie dan betekent het gewoon zenuwen, kadostress en een kledingcrisis.

Gisteren waren Jan z'n ouders 25 jaar getrouwd. Natuurlijk goede reden voor een feestje vandaag en ik was uitgenodigd naast nog heel wat andere mensen. Dit betekende dus een hele nieuwe familie ontmoeten, handjes geven en vooral zorgen voor een goede eerste indruk.

Of die goede eerste indruk gelukt is weet ik niet. Ik heb wel heel wat handjes geschud, gezellige praatjes gemaakt en natuurlijk gedanst ;). Op naar het volgende familiefeestje ;).

0 reacties: