vrijdag 17 april 2009

Alles z'n gangetje

Wat kan ik vertellen, als gaat hier zo'n beetje z'n gangetje.

Lekkere paasdagen gehad, daarna drukke dagen op stage. Lekker aan het paardrijden, oefenen voor de Dressuurwedstrijd over 2 weken en verder proberen mijn volle agenda bij te houden. Want tot aan de zomervakantie heb ik het toch behoorlijk druk ;). Ach best lekker! Nu hopen dat m'n CF geen roet in het eten gooit, maar ach, anders laat ik dat toch niet toe!

Woensdag bij de KNO arts geweest die gelukkig meldde dat ik geen neuspoliepen heb. Over 1,5 week op gesprek bij Longarts en diabetoloog enzovoorts. Dus ff afwachten.

Maar ondertussen gaat het leven gewoon door. Voor school is er genoeg te doen. Langzaam de afstudeerideeën bij elkaar aan het rapen en aan het bedenken hoe en wat we gaan doen. Ook nog genoeg verslagen voor dit jaar die gemaakt moeten worden.

En dan natuurlijk nog feestjes, feestjes, etentjes, concerten, feestjes, etentjes én vooral feestjes!

Helemaal super :D

0 reacties: