woensdag 29 april 2009

Goedgekeurd

Vandaag weer een dagje AZU.

Om 1 uur moest ik bij de diabetesverpleegkundige zijn. Hier stond ik eigenlijk binnen 5 minuten al weer buiten. Heb niks nieuws gehoord, m'n suikers waren opzich goed. Een enkele uitschieter maar dat is niks om alarm op te slaan. Wel moet ik af en toe m'n suikers blijven controleren en moet ik over een half jaar terug, gewoon om er op tijd bij te zijn als ik straks misschien wel insuline moet gaan gebruiken.


Ik hoefde pas om kwart over 2 bij de CFpoli te zijn dus heb even lekker illigaal in het restaurantje wat gedronken en zitten wachten.

Bij de CFpoli aangekomen bleek opeens dat ze tijdens mijn opname/screening op de afdeling vergeten zijn allerlei kweken vergeten zijn af te nemen. Of ik nog even wat bloed wilde gaan prikken voordat ik bij de dokter langs ging. Natuurlijk. Totdat ik bij het lab aankwam; 14(!) buizen bloed. Dat was dan weer iets minder ;). Gelukkig ging het prikken allemaal goed en kon ik snel weer terug naar de poli. Hier ging alles eigenlijk erg lekker snel achter elkaar. Eerst kwam de medicatie voor de longfunctie, toen dokter de Graaff. Die had vrij weinig bijzonders te vertellen. Hierna kwam de longfunctie weer binnen, na een paar keer hard blazen kwam die op 35%. Niet ontevreden ;). Voordat de lonfunctie dames vertrokken kwam de diƫtiste alweer binnen. De laatste afspraak voor vandaag. Ook deze had niks bijzonders te vertellen, gewicht was netjes iets omhoog gegaan dus de dietiste was ook tevreden! Goed resultaat voor vandaag :D. Over een aantal weken moet ik terug en dan krijg ik te horen of ik op de lijst kom...

1 reacties:

Anoniem zei

Belachelijke gang van zaken weer maar het laatste woord is er nog niet over gezegd maar voorlopig nog maar lekker genieten van al het leuks wat de komende weken nog moet gebeuren.

XXXMoederrrr