vrijdag 10 april 2009

Paasweekend!

Ja een heerlijk lang weekend! Dat ik die ook heb als er geen Pasen is, is niet belangrijk ;). Ik heb een lekker lang weekend! Haha!

De eieren zijn gister op stage al geverfd, eierdopjes zijn geknutselt en grote paaseieren getekent ;).

Vandaag lekker rustig aan, misschien even Jambo pesten en vanavond natuurlijk X Factor kijken, en ruzie maken met moedertjelief wie er nu toch écht uit moet en wie moet winnen. (Oké over dat winnen zijn we het wel eens.)

De rest van mijn paasweekend: PAASPOP!! Zondag bankhangen met mama, Mary Poppins kijken en samen lekkerrr eten want de mannen zijn de hort op (AJAX, BORING). Maandag familiebezoekje en uit eten :D.

En misschien toch nog op de zaken vooruit lopen en naar tijdens-de-feestdagen-niet-eens-meer-gezellig-druk-zo-druk-is-het-meubelboulevard? We zullen zien.

3 reacties:

lielie zei

Klinkt zoiezo allemaal erg gezellig!

Fijn Paasweekend!

liefs Annelie

Cash en Els zei

Pest jij Jambo maar dat lijkt me helemaal niet verkeerd. Haha dan pest ik Hrinkidinkie of Kinkierinkie !! en zal aan je denken.

Groetjes,Els

Anoniem zei

Echt nie familie-bezoekje,ben gekke Henkie nie!!

Genietze bij Guus en de rest op Paaspop,ik zal aan je denken.

XXXMoederrr