vrijdag 24 april 2009

Weekendje alleen met Broerlief :)

Heerlijk een weekendje alleen. Nouja alleen, Jeroen is er natuurlijk altijd nog maar daar hebben we geen last van!

Vanmiddag zijn m'n ouders vertrokken naar het mooie plaatsje Hulst om daar een weekendje te vertoeven. Zondagmiddag zullen ze weer thuis zijn om mij aan te moedigen tijdens een dressuurwedstrijd. Voor nu; tijd voor ons zelf!

We hadden al geregeld dat Jeroen en ik vandaag lekker bij onze oom en tante konden eten. Nichtje was vandaag jarig dus dat was een uitgewezen kans om ervoor te zorgen dat ik niet hoefde te koken! Daar hebben we vanmiddag doorgebracht, Jeroen heeft nog even lekker getraind en nu zitten we samen met onze laptops op de bank en X-Factor staat natuurlijk aan!

Morgen lekker uitslapen. Jeroen zal naar buiten gaan of richting de honkbalvelden en ik ga even met Suus richting Den Dungen om nieuwe paardrijbroeken te kopen. En we moeten natuurlijk boodschappen doen, want 's avonds gaan we met z'n tweeën gourmetten! Daarna staat er nog een filmpje gepland samen met Jan, Suus en Dominique.

Zondag moeten we natúúrlijk even langs opa en oma. Ennnn daarna zitten we samen heel de dag op de manege want ik heb een dressuurwedstrijd! Heel veel zin in, nu hopen dat het goed gaat!

Wij komen ons weekend wel door, en papa en mama ook denk ik ;).

1 reacties:

Kim zei

Maar wie zal het leuker hebben dit weekend?? ;)

xx