donderdag 29 maart 2012

Dag 3

Zie alinea 1 & 2 van Dag 1 én Dag 2.

Na het ondertussen bekende ochtendritueel staat media deze dag op een laag pitje. De rest van de dag ben ik namelijk aan het werk en tot 18:00 uur zal ik mijn telefoon dan ook niet bij de hand hebben. Om 18:00 uur, wanneer ik op de fiets stap richting het station, kijk ik even op mijn telefoon of ik wat berichten ontvangen heb die dag. Als ik eindelijk in de trein zit heb ik 20 minuten de tijd om hierop te reageren, Facebook, Twitter en e-mail even te checken.

Tijdens het college van die avond ontvang en verzend ik ook een aantal Whatsapp berichtjes. Net als in de trein terug naar huis.

Thuis aangekomen gaat de televisie weer aan, check ik even Facebook, Twitter, mijn e-mail en surf ik wat rond op het internet. Daarna ga ik lekker mijn bed in, om nog wat Whatsapp berichtjes te versturen en op te laden voor het WEEKEND!

0 reacties: