vrijdag 30 maart 2012

College 9. Mediadagboek

Drie dagen lang een mediadagboek bijhouden. Leuk idee maar moeilijk bij te houden omdat ik eigenlijk heel de dag bezig met met 'media'. Van dinsdag t/m donderdag heb ik bijgehouden welke media ik gebruikt heb en hoeveel. De uitkomst was niet nieuw voor mij; ik ben eigenlijk altijd online en gebruik de media om op de hoogte te blijven van wat er om me heen gebeurt. Hoewel ik roep dat ik op dit moment totaal geen vaste structuur in mijn leven heb, is die structuur er toch zeker wel. En ja, deze structuur is gevormd door media.

Ik moest tijdens de 'analyse' van mijn mediadagboek denken aan de waarschijnlijk welbekende reclame van Hi:
Hi commercial 'Rennen' - Vrienden staan nooit uit (5 september 2011 geupload)

Wanneer ik - volgens sommige vriendinnen - niet snel genoeg reageer via Whatsapp dan kan het zo zijn dat het gesprek er vrij snel zo uitziet:

13:00 Als je over hebt
13:00 Hahaha
13:00 Ik wil het graag
13:00 Lies
13:01 Lies
13:01 Iels
13:01 Help
13:01 Lies!
13:01 Hahaha
Whow relax... 13:02

Het gehele mediadagboek kan je lezen - zéér interessant ;) - in de drie voorgaande blogposts; dag 1, dag 2 en dag 3!

0 reacties: